Csoportos hajóút: A kék Adria felfedezése
Velence
Válassza ki a megfelelő időpontot a kalkulációhoz!
Indulási dátum | Érkezési dátum | Árak |
---|
Az utazás részletei
1. nap – Budapest
Elutazás autóbusszal Budapestről a késő esti órákban.
2. nap - Velence
Megérkezést követően beszállás a hajóba és a kora esti órákban megkezdődik a kihajózás dél felé, Bari irányába.
3. nap – Bari
Szűk utcácskák, mesés terek, hangulatos kávézók, az olasz konyha remekei. Egyszóval az olasz hangulat kedvelőinek nagyszerű élményeket tartogat a Dél-olasz kikötőváros. De innen például olyan kincseket érő látnivalók érhetők el, mint a Világörökség részét képező Alberobello látványos épületei, a trullik vagy Polignano a Mare kicsi, de annál csodálatosabb partja.
4. nap – Korfu
Korfu, vagy ahogy a görögök nevezik, Kerkyra, Görögország és a Jón-tengeri szigetcsoport legészakibb szigete, Albániától mindössze 2,5 km-re terül el. A „smaragd sziget” nevet dús, örökzöld növényzetének köszönheti, amely ciprusfélékkel, olajfákkal, változatos színekben pompázó vadvirágokkal, citrom és narancsfákkal kápráztatja el látogatóit. Természeti szépségének, mediterrán klímájának, gyönyörű homokos és sziklás tengerpartjainak, illetve a helyiek vendégszeretetének köszönhetően turisták ezreit ejti rabul.
5. nap – Zakynthos
Csodálatos barlangok, sziklaszigetek és olyan gyönyörű hófehér homokú kis öblök övezik körbe Zakynthos-t, mint 2014-ben a világ legszebb kék öblének választott Navagio öböl is. A caretta caretta óriás teknősök látványa a sziget másik szenzációja.
6. nap – Kefalonia
A már Homérosz Iliászában is megénekelt, a modern korban pedig a Corelli kapitány mandolinja című film forgatási helyszíneként ismert Kefalonia, a türkizkék Jón-tenger szigetvilágának igazi ékköve és legnagyobb szigete. Érintetlen vadregényes tájai, zöldellő erdői, meredek sziklafalai és változatos tengerpartjai minden idelátogatót elvarázsolnak.
7. nap – Dubrovnik
Horvátország legfestőibb, legvonzóbb városa. A hatalmas falakkal körülvett óvárosa az UNESCO Világörökség részét képezi. Sikátorai, középkori épületei, templomai, kolostorai sajátos hangulatot kölcsönöznek a városnak. Érdemes megtekinteni a Pile kaput, a városfalat, az Onofrio kutat, a Szt. Balázs-templomot, a Szűz Mária-katedrálist, a Minceta-erődöt. Körbejárhatjuk a várfalat vagy libegővel felmehetünk a Srd hegyre, ahonnan pazar látvány tárul elénk a tengerre, a környező szigetekre, az óvárosra és az erődrendszerre.
8. nap – Split
Az Adriai-tenger partján fekvő Split Dalmácia legnagyobb városa, mely megannyi látnivalójával vonzza a turistákat: Pl. az egykori Diocletianus-palota falai között elterülő hangulatos óváros, Szent-Duje székesegyház a híres harangtornyával, Peristil tér, Jupiter templom, Szent Ferenc templom és kolostor stb.
9. nap – Velence – Budapest
Visszaérkezés Velencébe, majd a kiszállást követően a délelőtti órákban autóbusszal visszaindulás Budapestre.
Részvételi díj tartalmazza
- a buszos utat Budapest-Velence-Budapest útvonalon
- a kétágyas elhelyezést 7 éjszakára a választott kabinkategóriában
- a hajón teljes ellátást korlátozott italfogyasztással
- a kikötői illetéket (77.000 Ft / fő)
- a közös utastér, számos fedélzeti létesítmény használatát a hajón
- a kikötőben a csomaghordást be- és kiszálláskor
- a magyar nyelvű idegenvezetést az út teljes idejére
Részvételi díj nem tartalmazza
A díjon felül a helyszínen kötelezően fizetendő: szervizdíj (14 éves kor felett 11 EUR/fő/éj ; 4-13,99 kor között 5,50 EUR/fő/éj)
A díjon felül – igény szerint - fizethető: az egyéb italfogyasztás, a fakultatív kirándulások és személyre szabott szolgáltatások árai, sztornó biztosítás (mértéke a teljes díj 3,0%-a), valamint utasbiztosítás!
Minimum létszám: 24 fő
Kabinok
Belső kabin
Alapterület: kb. 15 nm
Kérésre minden ágy franciaággyá vagy egyszemélyes ágyakká alakítható. Tágas szekrény, fürdőszoba, tv, telefon, mini bar, széf, légkondicionáló
A méret, az elrendezés és a bútorok eltérhetnek a képen láthatótól (ugyanebben a kabinkategóriában). A kép illusztráció.
Ablakos kabin
Alapterület: kb. 17 nm
Kérésre minden ágy franciaággyá vagy egyszemélyes ágyakká alakítható. Tágas szekrény, fürdőszoba, tv, telefon, mini bar, széf, légkondicionáló
A méret, az elrendezés és a bútorok eltérhetnek a képen láthatótól (ugyanebben a kabinkategóriában). A kép illusztráció.
Balkonos kabin
Alapterület: kb. 17 nm
Balkon méret: kb. 3 nm
Kérésre minden ágy franciaággyá vagy egyszemélyes ágyakká alakítható. Tágas szekrény, fürdőszoba, tv, telefon, mini bar, széf, légkondicionáló
A méret, az elrendezés és a bútorok eltérhetnek a képen láthatótól (ugyanebben a kabinkategóriában). A kép illusztráció.
Általános információk
Fedélzeti térkép
Costa Deliziosa
Costa Cruises
A Costa Crociere a világ első olyan hajótársasága, amely az egész flottájára nézve elnyerte a RINA által adományozott "Green Star" tanusítványt. A RINA tanúsítványa szerint minden Costa hajó a környezetvédelmi szabályoknak maximálisan eleget téve, illetőleg a levegőt és a tengert minden lehetséges módon védve üzemel.
- A Giacomo Costa által 1854-ben alapított Giacomo Costa fu Andrea társaság eredetileg teherhajókat üzemeltetett és olívaolajokat és textilanyagokat szállított. 1947-ben a cég nevét Linea C-re változtatták.
- 1959-ben a társaság fokozatosan átalakult és személyszállító hajókkal fakultatív kirándulásokkal egybekötött üdüléseket kezdett kínálni a Földközi-tengeren és a Karib-térségben. A Linea C 1964-ben átvette az első eredetileg is személyszállításra tervezett és épített tengerjáróhajó tulajdonjogát, majd 1980-ig további 12 hajót vásárolt, így a társaság a világ legnagyobb tengerjáró-flottájának tulajdonosa lett. 1986-ban a Linea C megváltoztatta nevét Costa Cruises-ra és még inkább üdültetésicélú üzleti vállalkozássá vált.
- 1997 márciusában a Carnival Corporation és az Airtours PLC 300 millió dollárért felvásárolta a Costa Cruises-t, mely abban az időben Európa vezető hajótársasága volt a 19% becsült piaci részesedése alapján.
- 2000-ben a Carnival Corporation teljes egészében megvette a Costa Crociere-t, miután a Carnival 525 millió dollárért megvásárolta az Airtours 50%-os részesedését Costa-ban. 2002-ben a Carnival Corporation és a P&O Princess Cruises egyesültek, így már Carnival Corporation & plc-ként folytatják tevékenységüket és mindkét társaság eszközeit, flottáját egyetlen cégben egyesítették. 2004-ben a Costa Crociere megvásárolta az AIDA Cruises irányítását Németországban. 2007-ben a Carnival Corporation és az Orizonia Group közös vállalkozásként létrehozta az Ibero Cruises-t. Az Iberot 2014-ben felvették a Costa Cruisesbe.
A Costa Cruises 2015-ben már több, mint egymillió utassal büszkélkedhetett. 2018-tól a Costa a Carnival Corporation & plc bevételeinek körülbelül 12%-át tette ki. Az olasz hajótársaság jelenleg 9 hajóval rendelkezik, mely flotta 2021-ben további egy hajóval bővül. A Costa új hajójának a nevét a méltán világhírű észak-olasz régióról kapja majd: Toscana.
Gyakran ismételt kérdések
Indulási időpontok
Kabinok és elérhetőségek
Kérjük adja meg az Ön számára megfelelő résztvevő számot és válassza ki a kabintípust!
Kalkuláció
Velence
Indulás oda: | 2017-12-03 |
---|---|
Érkezés vissza: | 2017-12-17 |
Utazás: | Hajóval |
Kabin típusa: | Belső kabin |
Utasok száma: | 2 felnőtt és 0 gyerek részére |
Szolgáltatás: | Ár |
---|---|
Részvételi díj | 60 800 HUF 30 400 HUF /fő/foglalás * 2 |
Részvételi díj | 60 800 HUF 30 400 HUF /fő/foglalás * 2 |
Részvételi díj | 60 800 HUF 30 400 HUF /fő/foglalás * 2 |
Kérjük, hogy részletesebb információért, kérjen előre tájékoztatást irodánkban.
A weboldalon szereplő, időközben aktualitását vesztett árakért, akciókért, helyesírási hibákért, illetve az árkalkulációs program esetleges hibáiért, eltérésekért a lemondott utazásokért, valamint a képekben, leírásokban fellelhető hibákért, eltérésekért a felelősséget nem vállaljuk.
Weboldalunkon minden ár tájékoztató jelleggel vannak feltüntetve, csak és kizárólag a munkatársaink által visszaigazolt árak és adatok, valamint leírások és információk tekinthetők véglegesnek.